Anda ada masalah ZAKAR lembik dan CEPAT layu???

Jika YA. Anda ada di tempat yang BETUL.

Waktu dulu, keras bukan main.. sekarang orang rumah pun dah mula komplen..

 “apa abang ni, nak kata tua, tak la tua mana pun, tapi… hmmmmm”

Sedih kan kalau dengar orang rumah komplen camtu. Tu kalau dia komplen, kalau dia pendam.. lagi parah boss.. kalau dia menggatal dengan orang lain lagi susah.. minta simpang boss!

Kalau orang rumah tak komplen pun, bos sendiri boleh rasa performance sekarang kan? Tak sama macam dulu-dulu. Dulu keras dia MACAM BESI, sekarang dah LEMBIK. Nak cucuk pun jenuh nak kena pegang bagai. SEDIH bos..

Jangan risau.. masih BELUM terlambat. Kami ada penyelesaiannya.

Produk ni adalah 100% daripada HERBA dan yang paling PENTING, LULUS KKM. Nombor Pendaftaran KKM MAL20012974TC.

Kenapa pentingnya KKM ni bos?

SANGAT penting untuk jangka masa lama. Ini fakta yang patut kita tahu:

  • Kebanyakan ubat kuat dipasaran sekarang mengandungi dadah perangsang dan tidak mendapat kelulusan KKM atau HALAL
  •  Produk jenis ni sangat merbahaya dan memberikan kesan negatif seperti jantung dan merosakkan buah pinggang untuk tempoh yang panjang

MEMPERKENALKAN.. HERBA 44

Herba 44 dihasilkan untuk membantu kaum lelaki diluar sana agar tidak terjebak dengan dengan pil,minyak,atau gel perangsang yang mengandungi dadah merbahaya.

 Herba 44 ni tidak mengandungi dadah perangsang seperti produk lain yang mana kesannya serta merta.

 Herba 44 ini perlu diamalkan berterusan selama 1 – 2 bulan untuk memberikan kesan yang terbaik.

HERBA 44

3 BAHAN UTAMA DALAM GE HERBA 44

 

SMILAX MYOSITIFLORA RADIX (akar tongkat ali atau ubi jaga)

  • Ia memperbaiki peredaran darah. Ia digunakan secara tradisional sebagai ubat herba untuk menguatkan tenaga lelaki, sebagai tonik umum dan meningkatkan metabolisme badan.
  • Ia akan membantu meningkatkan keinginan seksual, meningkatkan sensitiviti, menguatkan ereksi dan membolehkan lelaki semua peringkat umur untuk menikmati lebih kerap dan lebih lama seks tahan lama.
  • Manfaat ini juga termasuk kesan penstabilan mood, promosi tahap tekanan darah yang sihat dan meningkatkan tahap tenaga.
  • Ini pasti akan menyumbang dengan cara yang utama untuk prestasi yang hebat di atas katil.

 

CARUM CARVI (Jintan putih)

  • Bertindak sebagai anti-oksida yang baik. Mencegah kanser. Merehatkan otot yang kaku dan sangat baik untuk mengubati badan yang lemah,letih dan lesu dan sekali gus dapat mengembalikan tenaga badan kita.


MELIA INDICA (daun semambu)

  • Daun semambu berkesan memperbaiki kualiti darah dan menyahkan toksik dalam darah, meningkatkan sistem imun, mengawal paras gula dalam darah dan mengekalkan badan bebas penyakit.

Apa kata pengguna HERBA 44

herba 44
herba44

testimoni herba 44
WHATSAPP/ SMS "HERBA44" KE 012-2074114